Kolo je simbol tistih, ki se na poti k lastnemu uspehu ne morejo naslanjati na druge.

Tretja etapa je za nami - še vedno smo dopustniško razpoloženi

05.06.2011 ob 21:31

Pozdrav v domovino, na ta pomemben referendumski dan.

Pri nas ni bilo občutiti predvolilne mrzlice, v tujini tudi molk ne velja (kot boste razbrali iz fotografij).

Zjutraj smo strahoma pogledali proti morju (ja, imeli smo razgled na morje), saj je bilo ponoči slišati nekaj kaplic dežja. Zamislili smo se nad našim hvalisanjem o lepem vremenu, gotovi smo bili, da nas sedaj nekdo kaznuje. A vendar - dež smo pregnali, vreme je bilo na naši strani (če izzvzamemo nekaj rdeče kože ob koncu dneva - t.i. davek na sonce). Kolesarji, še posebej eden izmed njih, večinoma niso imeli teh težav. Zakaj? Če natančno pregledate fotoutrinke, vam to ne bo več uganka.

Sicer pa pester dan, kot ponavadi. Polno živobarvnih in nasmejanih kolesarjev, narave, sonca. Srečali smo tudi podobne maratonske navdušence, ki so si zadali del naše poti prevoziti na vespah. Ja teh ˝pčelic˝, ki kar švigajo med avti sem ter tja, se tukaj ne zmanjka. In govorimo o pravih oldtimerjih. Tomaž, tvoja bi bila tukaj ultramoderna. Fantje so se odločili voziti iz severa celine (zaključek naše jutrišnje etape) na Sicilijo ter nazaj. Zanimivo, a ko smo jim nekako (v angloitalijanščini s primesmi slovenskega jezika ter izrazite gestikulacije) razložili naš projekt, kar niso mogli verjeti.

Krajše kosilo, PAREKSELANS (interna - pomeni pa nekaj podobnega kot DELUX, predvsem zaradi sveže iztisnjenega pomarančnega soka, kapljice rdečega in podobno). Danes smo žal ponovno obudili staro navado, katere opustitve smo bili zelo veseli. Janez in Miran sta po kosilu malce horizontirala, zgolj za obuditev spominov, le za trenutek. Pa vendar - naša ideja o nagradnem vprašanju je šla papa (hoteli smo vas vprašati, kateri pomembni del etap letos manjka). Nismo pozabili naložiti fotografij iz dekice, ki odražajo podkožno razmišljanje sredi belega dne. Tega do danes res ni bilo opaziti. Očitno pa je MIrana referendumski dan tako izčrpal, da ni šlo drugače.

No, pa zastavljamo novo nagradno vprašanje: Kdo je otvoril sezono ˝gumidefektov˝? Lahko tudi ugibate (25% možnost zmage, če vam pomagamo, da se to ni zgodilo spremljevalnemu vozilu). Nagrado vam izročimo na cilju v Mestinju in sicer gre za brezalkoholne energetske napitke.

Pa še glede prejšnjih vprašanj: Monika je bila najbližje odgovoru glede večerje - plačali smo 70 evrov, namesto prvotnih 190. Na tovrstno natančnost pri izračunu nismo računali. Nagrada izročena, ko se vidimo. Večerje pa barantamo redno, vsak dan. Blanka se počasi, a pridno uči. Kri ni voda.

Amadeja, hmmmm, kaj bi s tabo. Malce več km/h je bilo, a je bližje realnemu odgovoru. Prejmeš nagrado za trud, glede izleta pa fantje obljubljajo dogovor na ciljni prireditvi. Saj menda prideš, a ne?

Zopet nam je dan pobegnil, morje se nam je navihano smejalo. A pride še naš čas, v prihajajočih dneh. Ne bomo pa se pritoževali. Dan smo zaključili, kot se za dopust spodobi, zopet že pred 17h uro (kolesarjenje seveda, sledile so priprave ter sestanki - bolj ali manj formalni). Osvežitev v hotelskem bazenu s pogledom na morje, za piko na I pa še mmmmmm desert na račun hiše (še enkrat poudarjamo, da smo gostoljubja deležni res na vsakem koraku).

Povzamemo: tretjina etap je za nami. Vreme je maksimalno na naši strani, prav tako gostoljubni Italijani. Imamo se krasno, vreme je jasno. Več v slikah - TUKAJ!

Drago danes sporoča, da ni bilo žrtev, potencialni kandidat je odustao pre probe!

Fajn bodite - do jutri (ko pričakujemo več odziva). Baje je delovni dan, ponedeljki v službi...hmmm. No, kakorkoli že, naj vam hitro mine, nam brez dvoma bo!

CIKLOSVET team

Komentarji

Ernastcable

08.08.2023 ob 00:25

Thanks a lot! Loads of material.
write paper service professional essay writers write essay service

Hectorsop

04.08.2023 ob 19:50

Nicely put. Regards!
b2b content writing service education essay writing service writing a personal essay

PgtIuiOoDBNVnbW

06.08.2011 ob 04:34
At last! Someone who unedrtasnds! Thanks for posting!

Niko

06.06.2011 ob 12:14
Vidim, da samo Miran pravilno skrbi za kožo:) Sej do konca projekta je še ravno dovolj časa, da vas še ostale nauči tega ;)

Še naprej tako in čim lepše vreme,
lp iz Ljubljane

marjan kužnar

06.06.2011 ob 09:32
VSEM SKUPAJ LEPE POZDRAVE IZ ROGAŠKE SLATINE IN ŠE VELIKO VARNIH KILOMETROV DO MESTINJAIN BREZ DEFEKTOV

06.06.2011 ob 09:28
z predrto zračnico začel Drago.
KOLIKO JE DNEVNA TEMPERATURA, KO STE NAKOLESU.

GP ŠMARJE

06.06.2011 ob 07:53
Najprej lep pozdrav vsem skupaj, posebno še našemu sodelavcu. Opažamo, da ste lepo, etape uspešno premagujete, le sonca imate preveč. Fantje, mazati se bo treba tudi zunaj, ne samo notri.Hahahahaha......
Kar tako naprej. Se še oglasimo!

Lili, Nevenka, Renata in Tomi.

janez

06.06.2011 ob 05:55
Lep pozrdrav vsem iz juga Italije, samo danes še pogled na Jonsko morje, jutri bomo že zagledali Jadransko.

monika

05.06.2011 ob 23:22
Hvala za obljubljeno nagrado in VELIKE ČESTITKE ZA USPEŠNO PRVO TRETINO!!!
Do sedaj sva s Franjo sestankovali in zato so me na komentarjih prehiteli...
Glede gumidefekta pa se sprašujem ali je to mogoče uspelo Aleksandru; saj
v nasprotnem ostaja le Rok. Blanka je včeraj fotodokazala, da tu izpade.
Miren počitek... in jutri dalje z istim tempom - SREČNO

Amadeja

05.06.2011 ob 23:21
Jah, zdaj pa ne bom več ugibala, ker mi več kot očitno to ne gre od rok! :)
Ja, če mi obljubljate nagrado, pa pridem, ne! :)

Sabina

05.06.2011 ob 22:42
Kolesarji spredaj, da boste imeli prav napisano CICLISTI DAVANTI

Miran , sei veramente bravo. Forza!

Saluti da Capodistria.

Blanka

05.06.2011 ob 22:13
Samo, da si se javila, nas je že skrbelo zate.
Na pivo smo šli, hvala za skrb.
Novice glede referenduma smo slišali, roko na rce, nas trenutno ne gane preveč.
Sreča kolesari z nami, baje je na sončni pogon in računamo, da vzdrži vseskozi do cilja.
Pozdrav v Mestinje!

NATAŠA

05.06.2011 ob 21:55
Vse slike sem pregledala, vse potopisne misli sem prebrala. No ja danes je padla referendumska nedelja in upam, da ste res šli na pivo. Želim vam vsem skupaj še naprej vse lepo in dobro pa da vam sreča na poti ves čas kolesari ob boku.
Lep pozdrav od nas doma pa od Boštjana s Korčule.